چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه در خصوص دعوت شدگان به مرحله مصاحبه آزمون دکتری سال 99

اطلاعیه در خصوص دعوت شدگان به مرحله مصاحبه آزمون دکتری سال 99

 

اطلاعیه شماره 3

پیرو اطلاعیه شماره 2 در خصوص مصاحبه مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 99، از داوطلبان محترمی که مطابق با اطلاعیه شماره 2، مدارک و مستندات خود را ارسال نموده اند، دعوت می شود در تاریخهای ذکر شده در جدول زیر در جلسه مصاحبه علمی شرکت نمایند. 

 

 

نام رشته امتحانی

تاریخ مصاحبه

آدرس پنل مصاحبه

رشته مشاوره

5 الی 8 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/moshavereh/

رشته ادبیات فارسی

6 الی 8 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/adabiat/

رشته برنامه ریزی درسی

5 و 6 و 8 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/barnamerizi/

رشته حفاظت اب و خاک

5 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/manabetabiei/

رشته مدیریت و کنترل بیابان

۶ مهرماه

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/manabetabiei/

رشته اصلاح و بیوتکنولوژی گیاهان

5 و 6 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/biotech/

رشته فیزیولوژی تولید و پس از برداشت

5 و 6 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/physiology/

رشته زیست شناسی دریا

7 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/zistdarya/

رشته هواشناسی

8 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/havashenasi/

رشته فیزیک دریا

7 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/physics_darya/

رشته تکثیر و پرورش آبزیان

7 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/taksir/

رشته صید و بهره برداری آبزیان

7 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/seyd/

رشته مهندسی مکانیک

6 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/mechanic/

رشته مهندسی عمران

6 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/omran/

رشته ریاضی

6 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/math/

رشته زمین شناسی

5 مهرماه 99

http://vcm5.hormozgan.ac.ir/geology/

 

 

 

تذکرات بسیارمهم

1-    زمان دقیق مصاحبه هر داوطلب توسط گروه آموزشی به داوطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

2-  با توجه به برگزاری مصاحبه دکتری 99 به شیوه مجازی(آنلاین) و از طریق نرم افزار Adobe Connect، لازم است داوطلبان گرامی نرم افزار مذکور را دانلود و بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود نصب نمایند.

3-  باتوجه به برگزاري جلسه مصاحبه به صورت صوتی تصویري لازم است داوطلبان ضمن داشتن پوشش رسمی تجهیزاتی از قبیل خط اینترنت پرسرعت، وبکم، اسپیکر و هدفون داشته باشند.

4-  به منظور احراز هویت، داوطلبان موظف هستند دوربین (وب کم) خود را در طول زمان مصاحبه روشن نگه دارند. بنابراین داوطلبان گرامی ضمن کنترل تجهیزات ارتباطی خود از قبیل میکروفون و دوربین، در خصوص مکان حضور مصاحبه نیز توجه لازم را مبذول کرده و در محیطی مناسب در جلسه مصاحبه حضور پیدا کنند.رعایت پوشش اسلامی برای برادران و خواهران الزامی است.

5-     درصورت نداشتن هرکدام از تجهیزات اعلام شده مخصوصا (وبکم) جلسه مصاحبه براي داوطلب مذکور برگزار نخواهد شد.

6-  انجام مصاحبه علمی برای هر رشته/گرایش صرفا در تاریخ و زمانهای مشخص شده برای آن رشته/گرایش امکان پذیر است و عدم شرکت در مصاحبه به منزله انصراف تلقی می شود و متعاقباً هیچگونه اقدامی در این خصوص انجام نمی‌شود.

7-  داوطلبان گرامی در زمان اتصال به پنل مصاحبه می بایست در قسمت guest نام خود را تایپ کرده  و بعد از تایید مدیر پنل و در زمان مشخص شده توسط ایشان وارد جلسه مصاحبه می شوند.

 

 

برای دانلود نرم افزار Adobe Connect لطفا کلیک نمایید

 

فایل راهنمای نصب نرم افزار Adobe Connectو نحوه تنظمیات آن

 

 


 

 

 

 

 

 

اطلاعیه شماره 2

به اطلاع داوطلبان محترمی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور جهت انجام مصاحبه دکتری سال 1399 به دانشگاه هرمزگان معرفی شده اند می‌رساند: از آنجا که ارزیابی تخصصی این دانشگاه صرفاً بر اساس مصاحبه شفاهی صورت می‌پذیرد، لذا هر داوطلب جهت تکمیل پرونده خود به منظور بررسی در کمیته علمی مربوطه، ضمن تایپ کلیه موارد در فرم شماره یک (فرم رزومه) می‌بایست کلیه مدارک و مستندات خود را در قالب دو فایل pdf به شرح زیر آماده نموده و حداکثر تا تاریخ 1399/07/02 در قالب یک ایمیل به آدرس ایمیل های ذکر شده در انتهای این اطلاعیه ارسال نماید.

در صورت عدم ارسال مستندات در موعد مقرر، تبعات آن (از جمله عدم برگزاری مصاحبه) بر عهده داوطلب خواهد.

توجه مهم: پیشنهاد می شود داوطلبان پس از آماده کردن فایلها، آنها را در یک فولدر قرار داده و فولدر را zip و از طریق ایمیل ارسال نمایند. نام فولدر می بایست شماره داوطلبی متقاضی باشد. همچنین نحوه نام گذاری هر فایل نیز در ادامه توضیح داده شده است. ضمنا مجموع حجم هر دو فایل می بایست کمتر از 20 مگابایت باشد.

 

نحوه آماده سازی فایل اول

نام اولین فایل pdf می بایست الزاما بصورت زیرباشد

شماره داوطلبی_Education.pdf

به عنوان مثال اگر شماره داوطلبی 221857 باشد نام فایل اول 221857_Education.pdfخواهد بود

توجه مهم: ترتیب مدارک در فایل اول می بایست به صورت زیر باشد:

1- تصویر کارت ملی و یا صفحه اول شناسنامه

2- تصویر گواهی نامه موقت کارشناسی (یا دانشنامه مقطع کارشناسی و ریزنمرات)

تبصره 1- آن‌دسته از متقاضیانی كه فارغ‌التحصيل دوره كارشناسي ناپيوسته مي‌باشند علاوه بر گواهینامه موقت كارشناسي ناپيوسته مي‌بايست گواهینامه موقت كارداني را نيز ارائه نمايند.

3- تصویر گواهی نامه موقت کارشناسی ارشد (یا دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد و ریز نمرات)

تبصره 1: برای متقاضیانی كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي‌ارشد و يا دكتري حرفه‌اي بوده و حداكثر تا تاريخ 99/6/31 فارغ‌التحصيل مي‌شوند: اصل گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنماي شركت در آزمون مذكور و يا فرم مندرج در صفحه 178 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي.

تبصره 2:باتوجه به شرايط خاص کشور ناشی از انتشار ويروس کرونا و تغيير زمان آزمون ها، تاريخ دانش‌آموختگي دانشجوياني که در نيمسال دوم سال تحصيلي 99-1398 آخرين نيمسال خود را مي‌گذرانند، براساس تشخيص و تاييد آموزش دانشگاه، استثنائاً براي همين نيمسال، از 99/06/31 به 99/07/30 تغيير مي‌يابد.

4- تصویر گواهي مبني بر اينكه عضو هيات علمي «رسمي- قطعي» و يا «رسمي- آزمايشي» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي بوده كه به تأييد بالاترين مقام مسئول نيز رسيده باشد، براي آن‌دسته از افرادي كه از امتياز مربي در اين آزمون استفاده نموده‌اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10 دفترچه راهنمای انتتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات‌علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهمیه را دارا می‌باشند.

5- تصویر فیش واریزی به مبلغ 1200000 ریال (صدو بیست هزار تومان) به شماره حساب:

  IR68-0100-0040-0109-4903-0253-22    بانک مرکزی جمهوری اسلامی

با کد شناسه    359094962122800000000000080076 

بنام درآمدهای اختصاصی دانشگاه هرمزگان. (نام و نام خانوداگی واریز کننده فیش می بایست با نام و نام خانوداگی داوطلب یکی باشد. همچنین ذکر کد شناسه نیز الزامی است)

 

نحوه آماده سازی فایل دوم

نام دومین فایل  pdf می بایست الزاما بصورت زیرباشد

شماره داوطلبی_Research.pdf

به عنوان مثال اگر شماره داوطلبی 221857 باشد نام فایل اول 221857_Research.pdf خواهد بود

ترتیب مدارک در دومین فایل pdf می بایست الزاما به صورت زیر باشد:

 

1- فرم شماره یک (رزومه) بصورت تایپ شده (لینک دانلود فایل رزومه در انتهای این اطلاعیه نیز قرار دارد)

2- صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.

3- صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی (غیر مرتبط با پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.

4- صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه).

5-  صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (غیر مرتبط با پایان نامه)

6- گواهی همکاری در طرح های تحقیقاتی خاتمه یافته به همراه گزارش نهایی آن. (برای ارسال کپی هر طرح، کپی جلد و صفحه شناسنامه طرح کافی است)

7- گواهی معتبر ثبت اختراع

8- گواهی کسب رتبه در جشنواره های علمی داخلی و بین المللی معتبر

9-اصل کتاب تالیف شده یا ترجمه شده (برای ارسال هر کتاب ، تصویر جلد و صفحه شناسنامه کتاب کافی می باشد)

10- تصویر پایان نامه کارشناسی ارشد (تصویر صفحه مشخصات پایان نامه، تصویر صورتجلسه دفاع و چکیده کافی می باشد)

11- گواهی تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی

12- گواهی کسب رتبه در المپیادهای علمی معتبر

13- گواهی کسب رتبه زیر 100 در کنکور کارشناسی و رتبه زیر 10 در کنکور کارشناسی ارشد

14- گواهی توانایی کار با نرم افزارهای تخصصی رشته

15- گواهی توانایی کار با ابزارهای تحقیق

16- توصیه نامه از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد

17- موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط به امضای بالاترین مقام مسئول دستگاه و حکم کارگزینی برای کلیه کارکنان دولت

18-  مدرک زبان معتبر

 

توضیحات

1- برای هر مقاله باید مستندات معتبر مربوط به نمایه مجله نیز ارسال گردد.

2- مدارکی که به ترتیب فوق مرتب سازی نشده باشند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

3- به مدارکی که در زمان مصاحبه ارائه نشوند، امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

 

4- برگزاری مصاحبه دکتری  99 به شیوه مجازی (آنلاین) و از طریق نرم افزار Adobe Connect بوده و در بازه زمانی 5 الی 8 مهرماه انجام خواهد شد. برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

 

5- داوطلبان می بایست با توجه به رشته امتحانی خود، مدارک و مستندات را منحصرا به آدرس ایمیلهای زیر ارسال نمایند. مسوولیت ارسال مستندات به صورت اشتباه و یا ارسال به آدرس ایمیل غیر مرتبط بر عهده داوطلب خواهد بود.

 

نام رشته امتحانی

آدرس ایمیل برای ارسال مدارک

رشته مشاوره

moshavereh@hormozgan.ac.ir

رشته ادبیات فارسی

adabiat@hormozgan.ac.ir

رشته برنامه ریزی درسی

barnamerizi@hormozgan.ac.ir

رشته گرایشهای مهندسی منابع طبیعی

manabetabiei@hormozgan.ac.ir

رشته اصلاح و بیوتکنولوژی گیاهان

biotech@hormozgan.ac.ir

رشته فیزیولوژی تولید و پس از برداشت

physiology@hormozgan.ac.ir

رشته زیست شناسی دریا

zistdarya@hormozgan.ac.ir

رشته هواشناسی

havashenasi@hormozgan.ac.ir

رشته فیزیک دریا

physics_darya@hormozgan.ac.ir

رشته تکثیر و پرورش آبزیان

taksir@hormozgan.ac.ir

رشته صید و بهره برداری آبزیان

seyd@hormozgan.ac.ir

رشته مهندسی مکانیک

mechanic@hormozgan.ac.ir

رشته مهندسی عمران

omran@hormozgan.ac.ir

رشته ریاضی

math@hormozgan.ac.ir

رشته زمین شناسی

geology@hormozgan.ac.ir


 

6- ذکر شماره داوطلبی و عبارت "مصاحبه دکتری 99" در عنوان ایمیل الزامی است. در متن ایمیل نیز می بایست مشخصات داوطلب و نام رشته امتحانی قید گردد.  

 

برای دریافت فایل رزومه لطفا کلیک نمایید.


١٤:٠٤ - 1399/06/22    /    شماره : ١٦٠٣    /    تعداد نمایش : ٨٩٢٦



خروج